معرفی آلترابوک‌ها و اسلیک‌بوک‌های جدید اچ‌پی
 
تكنولوژي هاي نو
مطالب متنوع علمي و تكنولوژيكي

 

اچ‌پی طی برگزاری گردهمایی ۲۰۱۲ Global Influencer Summit در شانگهای چین، چندین لپ‌تاپ جدید را رونمایی کرد که شاید مهم‌ترین اعضای این مجموعه تازه عرضه‌شده از برخی جنبه‌ها، اسلیک‌بوک‌ها (Sleekbook) و اولترابوک‌های سری Envy باشند.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ماهنامه شبکه، همان‌طور که می‌دانید آلترابوک‌ به لپ‌تاپ‌های سبک و باریکی گفته می‌شود که در بخشی از معماری داخلی خود از فناوری‌های خاص اینتل بهره می‌برند.

حال آنکه اچ‌پی مجموعه لپ‌تاپ‌های سبک و باریک دیگری را نیز طراحی کرده‌است که از نظر پردازنده و اجزای ذخیره‌سازی با معیارهای مورد نظر اینتل برای اولترابوک تفاوت دارد و از این‌رو اچ‌پی نام اسلیک‌بوک را برای آن‌ها برگزیده‌است. در حقیقت اچ‌پی برای یک سری از محصولات اولترابوک خود که مشخصات متفاوت‌تری نسبت به دیگر اولترابوک‌ها دارند، نام اسلیک‌بوک را انتخاب کرده است.

1x1.trans معرفی آلترابوک‌ها و اسليک‌بوک‌های جديد اچ‌پی مشخصات اولترابوک‌های Envy به جز در پردازنده و اندازه در موارد دیگر نزدیک به هم و شبیه هستند: چهار گیگابایت حافظه رم دارند؛ ضخامت‌شان ۱۹,۸ میلی‌متر است و هر دو سری با نمایشگرهایی در دو اندازه چهارده و ۱۵,۶ اینچی با وضوح ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل عرضه می‌شوند؛ سیستم صوتی‌ آن‌ها مبتنی بر فناوری و سخت‌افزارهای شرکت Beats است؛ پد شیشه‌ای‌ آن‌ها چندلمسی با قابلیت تشخیص اشاره‌ است؛ بخش جلویی و زیرین لپ‌تاپ یا به عبارتی سینی آن از جنس آلومینیوم ساخته شده‌است و دکمه‌ها از جنس پلاستیک نرم هستند و هر دو سری در دو رنگ ترکیبی نقره‌ای/مشکی و مشکی/قرمز عرضه خواهد شد.

1x1.trans معرفی آلترابوک‌ها و اسليک‌بوک‌های جديد اچ‌پی هر دو آلترابوک چهارده و ۱۵,۶ اینچی و نیز اسلیک‌بوک‌ چهارده اینچی به پردازنده‌های نسل سوم و بسیار کم‌ولتاژ i3 Core اینتل مجهز هستند ولی مدل ۱۵,۶ اینچی اسلیک‌بوک از پردازنده  Fusion APU شرکت AMD بهره می‌برد.

از دیگر لپ‌تاپ‌های جدید می‌توان به Envy Spectre XT از سری Envy Spectre با نمایشگر ۱۳,۳ اینچی با وضوح ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل؛ چهار گیگابایت حافظه رم DDR3؛ پردازنده Ivy Bridge ULV؛ روکش بدنه تمام آلومینیومی؛ درگاه‌های USB 3.0، اترنت و HDMI  و ضخامت ۱۴,۵ میلی‌متری اشاره کرد. مضاف بر اینکه مثل دیگر لپ‌تاپ‌های سری Envy نسخه‌ای از نرم‌افزارهای Adobe Premiere Elements و Photoshop Elements روی آن نصب شده‌است.

اچ‌پی همچنین از اولترابوک دیگری که برای کارهای شرکتی و اداری طراحی شده‌است، رونمایی کرد که EliteBook Folio 9470m نام دارد. این والترابوک با نمایشگر چهارده اینچی، ضخامت نوزده میلی‌متر، کارت گرافیک، درگاه DisplayPort و اترنت، اسمارت‌کارت‌ریدر، اسکنر امنیتی اثرانگشت، تراشه امنیتی و داخلی TPM و نیز فناوری امنیتی vPro شرکت اینتل با امکان انتخاب حافظه SSD در ماه اکتبر وارد بازار خواهد شد.

قیمت‌ها و زمان عرضه:

آلترابوک ۱۴ اینچی Envy: 749 دلار – نهم می

آلترابوک ۱۵,۶ اینچی Envy: 799 دلار – نهم می

اسلیک‌بوک ۱۴ اینچی Envy: 699 دلار – نهم می

اسلیک‌بوک ۱۵,۶ اینچی Envy: 599 دلار – ۲۰ ژوئن
Envy Spectre XT: 99دلار – ۸ ژوئن


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 23:4
سعيد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید . براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد . اگر مايل باشيد پيشنهادات خود را به ايميل من بفرستيد(saeeduosefy@yahoo.com) با تشكر از مديريت وبلاگ.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تكنولوژي هاي نو و آدرس saeedram.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.