گرانقیمت‌ترین دوربین جهان به فروش رسید
 
تكنولوژي هاي نو
مطالب متنوع علمي و تكنولوژيكي

اگر فکر می‌کنید مبلغ حدود ۷ ملیون تومان برای دوربینی مانند Nikon D800 با امکانات فوق‌العاده‌ای که دارد زیاد است، شاید برایتان عجیب باشد که کسی برای یک دوربین غیر دیجیتال چیزی حدود ۵ ملیارد تومان می‌پردازد!

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از دوربین دیجیتال، گرانقیمت‌ترین دوربین جهان دیروز به فروش رسید: یک لایکا سری ۰ که در سال ۱۹۲۳ ساخته شده و نخستین دوربین کامپکت ۳۵ میلی‌متریست.

1x1.trans گرانقیمت‌ترین دوربین جهان به فروش رسیداین دوربین در یک حراجی در شهر وین با قیمتی برابر ۲٫۱۶ ملیون یورو (۲٫۸ میلون دلار) به فروش رفت و لقب گرانترین دوربین جهان را از آن خود کرد.

این دوربین یکی از ۲۵ مدل ساخته شده در آن دوره است که تا کنون تنها ۱۲ عدد از آنها باقی مانده‌اند.

قیمت پایه برای شروع حراجی ۳۹۰ هزار دلار بوده که در عرض ۴ دقیقه به این قیمت باورنکردنی به یک شخص ناشناس فروخته می‌شود.

جالب اینجاست که رکورد قبلی نیز از آن یکی از دوربین‌های سری ۰ لایکا بوده است که آن نیز به قیمت ۱٫۷ میلیون دلار به فروش رفته بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 22:38
سعيد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید . براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد . اگر مايل باشيد پيشنهادات خود را به ايميل من بفرستيد(saeeduosefy@yahoo.com) با تشكر از مديريت وبلاگ.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تكنولوژي هاي نو و آدرس saeedram.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.