با آیفون پرو آشنا شوید
 
تكنولوژي هاي نو
مطالب متنوع علمي و تكنولوژيكي

 با آیفون پرو آشنا شوید

این روزها علافمندان به گوشی های هوشمند بیش از هر اسمارت فون دیگری منتظر آیفون جدید اپل یا گالکسی اس ۳ سامسونگ می باشند. اما به تازگی طراحی خوش ذوق، طرحی مفهومی برای اسمارت فون آینده اپل با نام آیفون پرو داده که بسیار جالب توجه است. iPhone Pro دارای صفحه نمایش ۴.۵ اینچی wide LCD است و در دو طرف این اسمارت فون دکمه هایی قرار دارد. دوربین آن نیز ۱.۳ مگاپیکسلی ۳D است که لنز DSLR مخصوصی  برروی آن نصب می شود. طراحی پشت این اسمارت فون بسیار جذاب به نظر می رسد. ضمن اینکه علاوه بر نصب لنز DSLR، یک هارد قابل حمل که برروی خود دارای یک پروژکتور و اسپیکر نیز می باشد قابلیت نصب در همان مکان را دارد که این دستگاه را کاربردی تر از نمونه های موجود می کند.

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 15:7
سعيد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید . براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد . اگر مايل باشيد پيشنهادات خود را به ايميل من بفرستيد(saeeduosefy@yahoo.com) با تشكر از مديريت وبلاگ.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تكنولوژي هاي نو و آدرس saeedram.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.